Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti Telefónica O2
Bilavčík, Martin ; Doskočil, Radek (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce má za cíl navrhnout marketingovou strategii pro firmu Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Navržená strategie je zaměřena na zvolený cílový trh a vychází zejména z výsledků získaných na základě dotazníků vyplněných respondenty z cílové populace. Obsahuje návrh kroků, které by měly firmě pomoci k získání nových zákazníků a udržení těch stávajících. V diplomové práci je dále obsažen souhrn informací o cílové populaci, využitelný společností Telefónica O2 pro další analýzy.
Čeští mobilní operátoři ve vybraných oborových médiích v letech 2013 až 2017
Ullmann, Ondřej ; Miessler, Jan (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Diplomová práce se věnuje nejčtenějším on-line médiím, které v ČR píší o mobilních operátorech (mobil.iDnes.cz, MobilMania.cz a Mobilenet.cz). Cílem práce je poskytnout širší přehled o tom, jak tato média informují o mobilních operátorech v ČR (T-Mobile, O2 a Vodafone). Práce čtenáři odhaluje rozdíly a podobnosti v mediálních výstupech sledovaných médií a tím mu může pomoci v kritickém přístupu k přijímaným informacím. V teoretické části se věnuje přístupu novináře jako zprostředkovatele informací s vysvětlením hlavních teorií. Dále reflektuje roli novináře jako příjemce informací a věnuje se podrobněji i roli PR. Výzkumná část obsahuje výsledky provedené obsahové analýzy, ze které čtenář získá přehled o četnosti mediálních výstupů, sentimentu nebo míře využívání tiskových zpráv a způsobu jejich přebírání. Všechny sledované veličiny jsou porovnávány napříč médii i operátory. Z výsledků vyplývá, že mezi sledovanými médii jsou významné rozdíly v míře přebírání tiskových zpráv i celkovém sentimentu vydávaných článků. Web MobilMania.cz je vůči všem mobilním operátorům výrazně kritičtější než ostatní sledovaná média, naopak u Mobilenet.cz výzkum potvrdil, že jako médium, které přebírá větší části tiskových zpráv, má vyšší podíl pozitivně laděných článků. Web mobil.iDnes.cz se na základě provedeného výzkumu...
Čeští mobilní operátoři ve vybraných oborových médiích v letech 2013 až 2017
Ullmann, Ondřej ; Miessler, Jan (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Diplomová práce se věnuje nejčtenějším on-line médiím, které v ČR píší o mobilních operátorech (mobil.iDnes.cz, MobilMania.cz a Mobilenet.cz). Cílem práce je poskytnout širší přehled o tom, jak tato média informují o mobilních operátorech v ČR (T-Mobile, O2 a Vodafone). Práce čtenáři odhaluje rozdíly a podobnosti v mediálních výstupech sledovaných médií a tím mu může pomoci v kritickém přístupu k přijímaným informacím. V teoretické části se věnuje přístupu novináře jako zprostředkovatele informací s vysvětlením hlavních teorií. Dále reflektuje roli novináře jako příjemce informací a věnuje se podrobněji i roli PR. Výzkumná část obsahuje výsledky provedené obsahové analýzy, ze které čtenář získá přehled o četnosti mediálních výstupů, sentimentu nebo míře využívání tiskových zpráv a způsobu jejich přebírání. Všechny sledované veličiny jsou porovnávány napříč médii i operátory. Z výsledků vyplývá, že mezi sledovanými médii jsou významné rozdíly v míře přebírání tiskových zpráv i celkovém sentimentu vydávaných článků. Web MobilMania.cz je vůči všem mobilním operátorům výrazně kritičtější než ostatní sledovaná média, naopak u Mobilenet.cz výzkum potvrdil, že jako médium, které přebírá větší části tiskových zpráv, má vyšší podíl pozitivně laděných článků. Web mobil.iDnes.cz se na základě provedeného výzkumu...
The Analysis of the Czech Mobile Market with Focus on Prepaid and Low-Cost Postaid Tariffs
Malířová, Tereza ; Mikolášek, Jakub (vedoucí práce) ; Čech, František (oponent)
Tato práce přináší analýzu českého mobilního trhu, který prodělal v poslední době značné změny. Analýza se zaměřuje zejména na levnější varianty tarifů se závazkem a takzvané předplacené karty. Porovnává současné nabídky tří největších mobilních operátoru s nabídkou, kterou přinesli na trh virtuální operátoři, a snaží se určit nejlevnější variantu pro různé úrovně spotřeby. Pro srovnání cen nabídek odlišných operátorů byla použita metoda spotřebních košů, kterou vytvořila OECD pro porovnávání cenové hladiny mobilních služeb v různých státech. ČTÚ převzal tento postup a přizpůsobil ho tak, aby odrážel specifika českého trhu s mobilními službami. Metodologie obou institucí byly aplikovány. Spotřební koše zahrnují určitý počet provolaných minut a poslaných SMS. Některé navíc zohledňují stále rostoucí poptávku po mobilním internetu a zahrnují tak i jisté množství dat. Analýza ukazuje, že nabídka virtuálních operátorů silně konkuruje plnohodnotným operátorům i v poskytování služeb zákazníkům s poměrně vysokou spotřebou mobilních služeb. Dále se práce snaží odhalit možné distorze v nabídkách jednotlivých operátorů, kdy je pro určitou úroveň spotřeby výhodnější předplacená karta, přestože existují tarify, které by měly tuto spotřebu poskytovat za nižší ceny. Výsledky odhalují, že v nabídkách všech tří...
Marketingová strategie společnosti Telefónica O2
Bilavčík, Martin ; Doskočil, Radek (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce má za cíl navrhnout marketingovou strategii pro firmu Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Navržená strategie je zaměřena na zvolený cílový trh a vychází zejména z výsledků získaných na základě dotazníků vyplněných respondenty z cílové populace. Obsahuje návrh kroků, které by měly firmě pomoci k získání nových zákazníků a udržení těch stávajících. V diplomové práci je dále obsažen souhrn informací o cílové populaci, využitelný společností Telefónica O2 pro další analýzy.
Zákaznické služby na českém mobilním telekomunikačním trhu. Komparativní analýza
Hanzlík, Radek ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Lédr, Petr (oponent)
Hlavním cílem této práce je porovnat kvalitu zákaznických služeb mezi klasickými mobilními operátory (MNOs) a virtuálními operátory (MVNOs) na českém telekomunikačním trhu. Sběr dat pro komparativní analýzu je proveden metodou mystery shopping .
Návrh metodiky pro výběr provozovatelů virtuálního operátora v ČR
Opatřil, Marek ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem práce je návrh metodiky pro výběr subjektu -- provozovatele služeb virtuálního operátora v ČR a aplikování metodiky na několika subjektech. Dalším cílem práce je analýza situace na mobilním telekomunikačním trhu ve světě, zejména z pohledu MVNO. Posledním cílem je detailní charakteristika podmínek a stavu mobilního telekomunikačního trhu v české republice. V druhé kapitole jsou popsány subjekty mobilního telekomunikačního trhu s detailním zaměřením na MVNO. Ve třetí kapitole jsou popsány kritické faktory, které předurčují úspěšnost MVNO. Posléze práce analyzuje mobilní virtuální operátory ve světě a zaměřuje se na český telekomunikační trh. V poslední fázi práce je navrhnuta metodika pro výběr potencionálního subjektu - provozovatele virtuálního mobilního operátora v ČR, spolu s aplikací metodiky na několik subjektů a ověřením. Přínosem práce je navrhovaná metodika a její využití pro firmy, které se zajímají o vstup na Český telekomunikační trh prostřednictvím mobilního virtuálního operátora a firmy, které nabízejí založení a poskytnutí know-how potencionálním provozovatelům mobilního virtuálního operátora. Vedlejším přínosem práce je ucelený pohled na princip fungování mobilních virtuálních operátorů na telekomunikačním.
Companies entry forms into foreign markets
Tichá, Dominika ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Současná doba globalizace, stále silnější liberalizace podnikatelského prostředí a rostoucí konkurence staví firmy do složité situace. Aby uspěly, rozšiřují svou podnikatelskou činnost na mezinárodní prostředí. Nadnárodní společnosti expandují na trhy, kde ještě nemají své působení. Podnikatel nebo společnost může využít několik forem vstupu, od vývozních a dovozních operací, přes kapitálově nenáročné formy přítomnosti na trhu, např. licence, franchising nebo výrobní kooperace, až po kapitálové vstupy, které lze realizovat portfoliovými nebo přímými zahraničními investicemi. Na jedné straně je zájem podnikatele investovat ovlivněn ekonomickou situací země, ale rozhodující jsou i efekty z využití informačních a komunikačních technologií. A právě takovým faktorem je mobilní vysokorychlostní přístup k internetu. Poptávku po něm mohou uspokojit mobilní operátoři díky držení konkrétních kmitočtů v jednotlivých pásmech. V současnosti bylo v ČR zahájeno nové výběrové řízení - aukce na jejich přerozdělení, která má přilákat nové mobilní operátory a která pro ně nabízí i nové formy vstupu. Pro mobilní operátory je potřeba povolení, licence na provozování jednotlivých sítí. Příznačné je pro ně i vstupování prostřednictvím strategických aliancí velkých společností, protože se jedná o oblast telekomunikací, která vyžaduje velké finanční prostředky na výzkum a vývoj, inovace a budování telekomunikační infrastruktury. První část práce představuje různé druhy expanze od vývozních a dovozních operací, přes kapitálově nenáročné investice až po ty nejsložitější kapitálové vstupy. Druhá část je zaměřena na současné mobilní poskytovatele působící na českém trhu, a jejich vstup na území ČR. Třetí a zároveň poslední část představuje nové výběrové řízení - aukci na získání rádiových kmitočtů. Nastíněny jsou i nové možnosti vstupu mobilních operátorů na český telekomunikační trh, které tato aukce přináší.
Hodnocení efektivity prodejní sítě telekomunikačního operátora za použití modelů analýzy obalu dat
Šabata, Ondřej ; Jablonský, Josef (vedoucí práce) ; Dlouhý, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením efektivity sítě značkových prodejen předního mobilního operátora, a to za pomoci inovativního přístupu modelů analýzy obalu dat (DEA). Konkrétně jsou v práci detailně rozpracovány následující tři oblasti: představení výhod modelů DEA oproti stávajícím metodám hodnocení efektivity produkčních jednotek a obsáhlý souhrn většiny DEA koncepcí, které jsou relevantní pro řešení daného problému; dále pak komplexní model hodnocení efektivity vlastní sítě prodejen mobilního operátora, který je jedinečný pro tuto práci jak z teoretického tak aplikačního hlediska; a nakonec detailní analýza prodejen daného operátora včetně stanovení doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.